Nog <48 h - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Zoë Vos - WaarBenJij.nu Nog <48 h - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Zoë Vos - WaarBenJij.nu

Nog <48 h

Blijf op de hoogte en volg Zoë

04 Februari 2014 | Nederland, Arnhem

Zo het is bijna zover! De kriebels beginnen te komen.

Hierbij een opsomming van de hectische afgelopen weken voor vertrek:
- Zover ik nu weet alles gehaald van school van het afgelopen half jaar.
- Ik heb weer 1,5 week bij mijn ouders gewoond. Al ben ik niet heel veel thuis in Westervoort geweest.
- Nederland afgereisd tussen Tilburg, Amsterdam, Utrecht, Groningen, Arnhem en Westervoort.
- Een super afscheidsfeestje gehad!!!!!!
- Veel lieve briefjes en cadeautjes in ontvangst mogen nemen.
- Te vaak sushi gegeten als cadeautjes van vrienden en teamuitjes van de badminton.
- Heerlijk meerdere malen geluncht met vrienden
- Te weinig geslapen of beter gezegd te weinig uitgeslapen.
- Heel veel geknuffeld met mijn vriendjes en vriendinnetjes.
- Mijn koffer een paar keer in en uit gepakt. Ik blijf steeds boven de 23 kilo uitkomen dus de hakken zijn er maar uitgegaan. Hopelijk verdwijnt er voor donderdag op magische wijze ineens een kilo of 4.


As. donderdag vertrekt mijn vliegtuig om 17:15 van Schiphol. Ik zal naar verwachting rond 11:00 landen (Chinese tijd). Dat wordt een jetlag. Reken er voor Nederlandse tijd maar 7 uur vanaf. Super leuk dat mijn hele familie, Jos en Paula mij afleveren bij de KLM. Niet huilen eh Paula! ;)

Kort gezegd: het waren een heftige, emotionele laatste weken en dat zal in Shanghai vast niet veranderen. Maar nu.... wat zal China mij de komende maanden brengen....? Ik hou jullie op de hoogte.

XXX

  • 04 Februari 2014 - 23:38

    Paula:

    Huilen? Ik?! Zoeteke ik vind het juist heeeeeerlijk dat ik je maandenlang niet kan knuffelen. Als een kind zo blij ben ik... :,l

  • 05 Februari 2014 - 09:06

    Cecile:

    Tenzij je echt veel bekijks wil hebben zou ik de hakken er sowieso uitlaten...
    Als er op magische wijze inderdaad 4 kilo verdwijnt, wil je dan even doorgeven hoe dat in godesnaam gebeurd is? Is handige kennis voor na de zwangerschap.

    Nog een dag hier in de regen (alhoewel het daar ook niet heel best is nu), ik hoop dat je een beetje kunt relaxen. Vanavond in ieder geval nog een fijn diner in het vooruitzicht.
    Geniet nog even van de mensen hier om je heen, en dan morgen op naar een nieuw avontuur (dit klinkt wel erg Bassie-enAdriaans). Ik ben zo benieuwd wat je allemaal mee gaat maken! Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Via dit medium kunnen jullie mijn avontuur in Shanghai blijven volgen. Ik zal mijn best doen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de leuke activiteiten :P

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 9837

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 04 Augustus 2014

Shanghai, China

Landen bezocht: