Shanghai, China - Reisverslagen van Zoë Vos - WaarBenJij.nu Shanghai, China - Reisverslagen van Zoë Vos - WaarBenJij.nu

Shanghai, China

Ik ga stage lopen bij een Duits bedrijf genaamd DELTA-SPORT. Zij hebben een lokatie in het centrum van Shanghai en daar zal ik mij bezig gaan houden met de industriele productie.

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2014

Beijing, Yongkang en Hangzhou

15 Mei 2014

Shanghai, Taipei en Wuhan

15 April 2014

Yellow Mountains

19 Maart 2014

Speciaal op verzoek van Joelle een nieuw verslag!

25 Februari 2014

Sightseeing? What's that?
Zoë

Via dit medium kunnen jullie mijn avontuur in Shanghai blijven volgen. Ik zal mijn best doen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de leuke activiteiten :P

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9843

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 04 Augustus 2014

Shanghai, China

Landen bezocht: